Klantenservice

Klantenservice

Heb je een vraag maar geen antwoord kunnen vinden op onze klantenservice pagina?
Hieronder vind je onze contactgegevens, zodat wij je verder kunnen helpen.

Stel je vraag via ons contactformulier.

TEL : 058-2893961

Bezorgen & afhalen

Tijdens het afrekenen is het mogelijk om te kiezen voor het afhalen in de winkel. Ook is het mogelijk een parcelshop van DHL, PostNL of DPD te kiezen.
Natuurlijk bezorgen wij ook graag bij je thuis of bijvoorbeeld op het werk.

De bezorgkosten zijn altijd te zien in het winkelmandje aan het einde van je bestelling.

Verzendkosten zijn € 4.95 en vanaf €100,- sturen wij gratis in nederland.
Voor België zijn de verzendkosten altijd € 4.95

Ruilen/Retourneren

Wil je een artikel ruilen of retourneren? Geen probleem! Lees dan even goed onze voorwaarden:

1. We geven je graag 14 dagen bedenktijd. Als je een artikel wilt ruilen of retourneren, laat het ons zo snel mogelijk weten.

2. We kunnen de omruil- of retourprocedure alleen in gang zetten wanneer we het product in originele staat is, dat wil zeggen ongedragen en in originele verpakking, van je ontvangen.

3. Je kunt het artikel per post terug sturen of persoonlijk afleveren in onze winkel in Leeuwarden.

Retour per post:

  • Verstuur het artikel bij voorkeur in de originele verzenddoos.
  • Vergeet niet het retourformulier in te vullen en mee te sturen.
  • Retouradres: Stadtmuller Schoenen, Tweebaksmarkt 43, 8911 KW Leeuwarden

Retour persoonlijk

  • om naar onze winkel in Leeuwarden. Daar staat ons team voor je klaar om je verder te helpen.

4. Zodra we het artikel van je retour hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald. 

5. Let op: Retourkosten zijn voor je eigen rekening.